sommaren tjugohundrasex


juli5
Vi började semestern med en vecka på Teneriffa. Mamma och jag badar i den stora poolen.

juli9

juli10
Med simring får jag bada själv i barnpoolen.

juli10 2
Pappa och jag myser på terassen.

juli15
Sen for vi till stugan i Norge.

juli16
Se vad fin jag är när jag får låna mormors halsband.

juli17
Morfar och jag busar.

juli19

juli25
Morfars oxar är ganska läskiga.

juli27 1
Jag kan köra skottkärra alldeles själv ... nästan.

juli 27
Jag softar i min stol med kex och vatten.

aug6
En nyklippt tjej!

aug9
Jag diskar upp efter maten så mormor ska bli glad.

Aug09 2
Pappa och jag tittar på friidrotts EM.

Kommentarer
Postat av: helene noella moltas

Hej, vilken skön sommar ni verkar ha haft. Otäcka oxar tycker jag också. Stuga och stuga, den ser ju ättestor ut. Vår är på 23m2 med sovloft och inglasad veranda. Skulle vilja ha 2 mössor, 1 turkos åt Moltas och en rosa till Noella i kamouflage material. Har du det så messa mig på AFF.
Kram helene noella moltas


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback