åttonde oktober tjugohundraåtta


06:47 Inte de bästa förutsättningarna för att vilja stiga upp


06:50 Två mysungar får man gosa med ett tag innan det är uppstigning


06:55 Morgontrötta familjen :D


07:33 Mitt i frukosten


08:12 När mamma dammsuger jagar jag gärna dammsugaren


08:50 På väg till dagis med storasyster


09:14 Jag har somnat i bilen


09:14 Vi är på väg till tomten för mamma måste prata med snickaren


10:29 Hemma igen, på vägen har vi handlat också


10:35 Jag får en majskrok i väntan på lunchen


12:19 Lite lek och bus


12:49 Mamma stoppar ner mig i vagnen för en promenad


14:14 Jag har vaknat och så har vi hämtat syrran


14:33 Syrran leker lite på vägen hem


14:46 Väl hemma blir det fruktpuré till mellis


16:28 Syster lagar korv stroganoff som hon önskat till middag


16:35 Jag fick vila lite innan middag, så här glad blir jag när mamma kommer.


17:22 Baddax som jag älskar


18:27 Jag är jättetrött så nu säger jag tack och godnatt

Kommentarer
Postat av: Åsa gillar rosa

Ni verkar ha haft en riktigt mysig dag, trots att den blev lite väl tidig. Vilken duktig storasyster som både matar och lagar mat!

Ha det bra!

mvh åsa(aff-stellan)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback